حرف دل


ایـــــــــنجآ دنـــــــــــیآی مــــــــــنه

 این زندگی به من آموخت


هیچ کس ارزش دوست داشتن نداره...

یاد گرفتم فقط خـــــودم باشم...

خــــودم رو پای خودم وایسم...

هیچ وقت تــــنهاییمو به ی دختر هرزه

ک ادعای پاک بودن میکنه نمیفروشم...

این روز ها دوست داشتن معنی نمیده...

از این به بعد به جای دوست دارم

میخوام بگم ازت متنفـــــــــــــرم

! ĄŘⱡ@Ҋ !

 



نظرات شما عزیزان:

azin
ساعت14:57---30 مرداد 1392
آرین چرا انقد خشن شدی؟!
پاسخ: اااا من کجام خشنه؟ من ب این ساکتیو ارومـــی :)


..narges..
ساعت16:56---26 مرداد 1392
زندگی ریسکه...گفتن دوستت دارم هم ریسکه...
زندگی بدون ریسک ؟!


mahdie khanoom
ساعت11:55---26 مرداد 1392
این طاقچه غبار گرفته نفس نمی کشد


کسی ازنامه های بی تمبر خبرنمی گیرد


چراغهاپژمرده اند تایید می کنم!


این خانه متروکه ست حنجره ام رابه حراج گذاشته ام


اما دنیاکر است.....نمی بیند...!


کمی واژه می خواهم برای گلدان ها


تاشوق کنند آری....!!


این خانه متروک است


دراین حوالی بی تو....


...پریا...
ساعت1:53---13 مرداد 1392
آریـــن وبلاگت عالــــیه...موفق باشــی
پاسخ:فدات پری جان مرسی


azin
ساعت14:59---11 مرداد 1392
سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری اومدم!!!

sima
ساعت20:10---10 مرداد 1392
oh oh delet poreha hala manzooret kieee ?

سارا
ساعت2:40---10 مرداد 1392
سلام داداشی

ببخشید که دو ماهی نبودم ادرس ایمیلتم نداشتم ادرس وبلاگتو از بچه های چت گرفتم

من حالم خوبه یعنی بهتر از این نمیشه

بخدا بی معرفت نیستم

از نگین هم خبر ندارم امروز به وبلاگ اونم سر زدم ولی یه ماهه که مطلب نزاشته البته مثل تو هر دو تونو دوست دارم

بازم عذر میخوام که یهو غیبم زد دوستون دارم

در ضمن شرمده که اینا رو به جای نظر ثبت میکنم چاره دیگه ای نداشتم
پاسخ:عجب....خوشحالم ک ی خبری ازت شد...ای دی یاهموو ک داشتی پیام میدادی ...


محیا
ساعت20:19---8 مرداد 1392
قربونه داداشیه خودم من که عاشق داداشمم

asal
ساعت19:47---5 مرداد 1392
درشکه ای می خواهم سیاه


که یادش را با خود ببرد



یا نه ،



نه ،


یاد او باشد


مرا با خود ببرد ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†?a'§ : دل, عاشقانه, داستان غمگین, دوس داشتن, خدا, دردو دل, دلتنگی, دلتنگم, دلتنگ, غم, شخصیت, تنهایی, تنها, عشق, تو, زندگی, پایان, سکوت, دوستت دارم, فراموش,
شنبه 5 مرداد 1392 16:23 |- ! ĄŘⱡ@Ҋ ! -|

?-†?êmê§